Alla som driver företag vet att det kan vara väldigt dyrt att köpa in allt man behöver för att driva ett företag. Det kan vara allt ifrån papper till skrivaren, nya pärmar eller kontorsstolar. 

Som ni vet har jag drivit två företag tidigare som senare har blivit uppköpta av några investerare. I båda dessa företag har jag anlitat en inredningsbyrå som hjälper till att hitta både snygga men även praktiska kontorsmöbler. Jag tycker det är sjukt viktigt att man har inte få ont i kroppen för att man är på jobbet. Så jag rekommenderar verkligen alla som inte själva har tid eller intresse att inreda sina kontor för sig själva och anställda att skaffa hjälp med detta snabbt. Alla som har haft anställda vet att det kostar om personalen blir sjukskriva en längre tid.

Men ett annat problem som jag tycker är lite halv jobbigt är att hitta rätt toner till min skrivare, jag vet inte hur många toner jag har beställt som sedan inte fungerat i min HP skrivare. Men jag hoppas att jag löst problemet nu, sist blev jag irriterad och ringde upp ett företag som är specilicerade på skrivare och toner. Dom skickade mig några olika toner och en fungerade faktiskt, det var tydligen en väldigt speciell ton som jag skulle ha. Så nu har jag ett e-nummer på bläckpatronen och kan använda min Inkclub rabattkod jag fick i min mejl häromdagen.

Kategorier: Uncategorized

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *